söndag 5 juli 2009

Nu är det gjort! :D

Long time no see!

Eftersom det sket sig med resebolags jobbet (kanske inte gör så hysteriskt mycket...) så har jag funderat vad jag ska göra för någonting i höst. Eftersom jag nu ändå lånat ut min lägenhet och tagit tjänstledigt en termin så måste jag ju göra nåt bra. Så jag har funderat hit och dit, varit förnuftig och inte så förnuftig... Huvudet har nästan sprängts av allt, snacka om i-landsproblem. Men nu är det bestämt....tärningen är kastad....

Har nu bokat en resa till Kuala Lumpur via London. Spännande...så nu ska jag se hur jag ska resa vidare och hur länge... Blir bra med ett äventyr. Ska väl försöka ha denna blogg igång under resans gång och kanske få den att blir fungerande :D

Åker hur som helst den 8 september till Kuala Lumpur och sen kommer resan att gå vidare därifrån och så får man se vart man hamnar... Är iaf sugen på Singapore, Bali, Java osv. kör väl Indonesien... kanske Vietnam el Kambodja... Australien kanske...Filipinerna...humm... Borneo... Papua Nya Giuinea... The sky is the limit! o kanske plånboken... he he

Om det nu är någon som läser denna och som har några tips så mottages de med glädje.

Peace&Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar