söndag 12 juli 2009

Världssämst på blogg??

Om det nu är någon som läser denna mycket ouppdaterade blogg så vill jag bara be om ursäkt. Vet inte riktigt varför jag är så dålig på att uppdatera...är ju inte så att jag inte gör någonting. Sitter ju framför denna förbaskade dator rätt mycket egentligen.... Men nu borde jag ju kunna skriva lite för jag ska ju ut på äventyr och hur ser det ut med det då? Jo...

Jag har ju bokat en biljett dit, men ingenting mer...kanske ska boka någon flygbiljett där men det lugnar jag mig med. Hem åker jag när jag känner att jag vill... Troligen i december om pengarna räcker... Håller ju på väntar på att få tillbaka pengar från svordom könsord resebolaget som inte riktigt vet vad garanti betyder... "Jaha har din nya tv gått sönder? Hum! Ja, men det struntar väl i i, det är ju inte vårat ansvar att vi lovat!" Äh, vem fan vill jobba för ett sånt företag ändå? Tänk om man sagt till sina gäster att de ställde dumma frågor, för de sa de så kallade lärarna på kursen att en delatagare gjorde... Intressant...måste vara jobbigt att bli torr och bitter... Hur som helst kommer jag att få en summa, men jag vill även ha tillbaka för min förlorade inkomst under kursen... Vi får se hur det går, de är ju som sagt ganska puckade! Var helt enkelt för smart för dem ;)

Ska börja jobba på ett nytt sommarjobb imorgon, ska bli riktigt spännande... Kommer att jobba fram till v. 33. Perfekt till resekassan! Ska verkligen försöka vara in och skriva när jag är borta, antingen här eller på den däringa resedagboken.

Nu blir det sängen, Peace & Love!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar