söndag 17 maj 2009

Sunday Sunny Sunday

En mycket solig och varm dag som förflutit mycket angenämt :) Var ute och tog en promenix runt Mora med omnejd och sen åkte jag till Linda. Vi har käkat jättegod thaimat, nummer 10 med en extra vårrulle he he riktigt gott och mycket så det blir thaikäk imorrn också. När vi sen jäst på maten lite så tog vi en promenad till Östängs och käkade glass. Jag testade banan med choklad och trippelchoklad, riktigt gott. Linda käkade pekannöt o kola och en till glass som jag smakade men som jag glömt vad det var, gott var det hur som helst. Just ja, höll på glömma... lilla Bella, hon åt vanilj :) Sen har vi haft rakarns trevligt precis som vi brukar, pratat, lyssnat på skivor och suktat över amerikanska cupcakes. Lite bilder från dagens äventyr kommer här:

Lilla jag på promenad i solen

Tja...kanske lite...Trevlig skylt i Älvdalen

Här äts det glass i solen, riktigt najs

Vi träffade på Berndt...

Jaha då var det snart måndag igen då...men det bli kort vecka denna vecka eftersom det ju är fredag redan på onsdag. Nu kom jag på vad Linda åt för glass...choklad med kokos, ibland tar det lite tid för synapserna...men bättre sent än aldrig =)

Fridens liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar