torsdag 21 maj 2009

Fullt upp

Nu har jag skickat in min ansökan om inträde i USA, den blev godkänd så vi får hoppas att de släpper in mig nu då =) Bara 11 dagar kvar till avfärd, ska bli såååå kul!
Har flyttat prylar idag, tänk vad mycket man samlar på sig... Är lite vemodigt att flytta ur lägenheten men det är ju iaf bara tillfälligt så man får trösta sig med det :)
Jag, mamma o syrran började dagen med att åka på Konst runt Siljan, jag köpte två tavlor av Brita Holvid Fastlund, har jobbat med henne i skolan och hon gör så fina saker. Köpte ett tryck av en clown och en hund, riktigt charmig, och en liten oljemålning av ett hus. Har tyvärr inte några bilder på dem men här är lite bilder på andra saker som vi såg.



Glas av Kjell Janson, riktigt läckra grejor.


Imorgon blir det lite mer flytt och sen fika med Kakan! Det blir sweet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar