söndag 17 maj 2009

Sköna Söndag

Härlig morgon med sol och god frukost. Har just varit in i duschen och vänt och nu ska jag ut och ta en promenix i det fina vädret. Vid två ska jag sen styra skutan till Älvdalen och Linda, ska bli så skoj att träffa damen =) Vi har massa planer på vad vi ska göra.

Gårdagen bjöd på 90-års kalas i Vika bygdegård, riktigt trevligt... Jag, Maggan och Mathias hade rulltårtsprovning, vi kom fram till att den ljusa med sylt i var godast. Sen blev det lite bugg så jag har den sedvanliga blånaden på foten efter någons fina klack-stämpling, ja det ska synas att man varit på fest. Sen minglade vi runt på det kladdiga och hala golvet ett tag och så åkte vi hem runt 02 efter att vi ätit en smarrig kokkorv. Trevlig fest grattis grattis!

Hemvärnet var på plats och såg till att allt gick rätt till....
Födelsedagsbarnen

På återseende och håll tummarna på att mina små planer går i lås... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar