lördag 23 maj 2009

Helgen so far...

En trevlig helg so far som bjudit på blandade uppleveleser. Har flyttat prylar men det är rätt mycket kvar än... är lite vemodigt men som de säger i Bröderna Lejonhjärta "Det finns saker man måste göra fast man är rädd, annars är man ingen människa utan bara en liten lort." Så sant så sant.

Fredagen bjöd på fika med Karin och Jenny, riktigt trevligt, vi var inte nå bittra utan sprudlande glada och såg möjligheter i allt ;) Typ så här såg det ut...



Sen på aftonen blev det lite after work på BP en sväng och sen drog vi hem till Jenny som bjöd på en alldeles förtjusande morotssoppa, mumma! Vi bytte personligheter en sväng innan det var dags att ta cyklarna ner på byn för att prova på det spännande nattlivet...tja det var väl sådär men i goda vänners lag helt ok. Vi såg även en tjej som såg ut som en staty med massa tatueringar, ja mycket ska man se innan ögonen ramlar ur.

Lördagen har varit riktigt lugn, gått en vända på byn å så. På kvällen såg jag och Jenny en riktigt trevlig film "Hot Rod" och satte nästan glassen och chipsen i halsen. Så nu är det inte så mycket kvar, av helgen alltså, söndag igen imorrn men det gör inte så mycket för om en vecka så ska jag åka till Arlanda...fniss fniss... ska bli så himla roligt!!

Imorrn blir det lite mer flytt, ska ta mig upp ur vemodshålet och ta tag i min tillvaro lite. Men innan jag lägger ner så har det ju regnat till och från under helgen ibland riktiga störskurar så därför måste jag ju bjuda på lite regn-bilder...




Natti Natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar